guzel_anne1 Selam anneler. 36 haftalık hamileyim, sürekli tansiyonum düşüyor, kalp çarpıntım, terlemem, göz kararmam vs. oluyor ama aniden birden oluyor sizler de de oluyor mu ? Doktor son zamanlar olduğu için normal dedi ama sizler de durum nedir ?
mericeynnnn guzel_anne1 Benimde vardi doktor dedi olablr yapacak bsy yok tuzlu ayran iceceksin normal hamilelikte dedi
Adileeselvi guzel_anne1 Bende 36 haftalıgim canım aynı şeyleri yaşıyorum ilk gebeliğim de de oluyordu düşük olması yüksek olmasından daha iyi dediler hep hatta sırt üzeri hiç yatamiyorum nst ye falan sırt üzeri girdimmi fenalasiyorum ilk doğumum da da ameliyathane de kötü olmuştum tansiyonum düşmüş tü midem bulanikti belimden uyusturmuslar di kalkmak istedim sonra hava verdiler rahatladım ikincide de aynilari olacak diye korkuyorum şuan ama doktorlar normal kabul ediyor
Miracinannesi_52 guzel_anne1 35. Haftadayım benim de oluyor birden bire ama daha çok sıcaktan bunalırsam o zaman oluyor doktorum da normal dedi
Miracinannesi_52 guzel_anne1 35. Haftadayım benim de oluyor birden bire ama daha çok sıcaktan bunalırsam o zaman oluyor doktorum da normal dedi
guzel_anne1 Adileeselvi ben de aynı şekilde ya bugün nst ye bağlandım yemin ederim titremeye başladım birden çok korkuyorum evden çıkamaz oldum yalnız başıma