Merhaba yeni hamile olduğumu öğrendim doktor ufacık birşey görüyorum ama sevinmeyelim dış gebelik de olabilir dedi kese oluşmamış konuşmak İçin erken dedi benim anlamadığım Martın 29 unda en son hasta oldum nisan 5 ine kadar devam etti gebelikte en son regl tarifi baz alınıyorsa bebiş 40 günlük ama kese belli değil bir hafta sonra gel bakalım dedi moralim 0 acaba sizde böyle oldu mu?