CkmkSema Herkese merhaba 🥰 31+3 haftalik gebeyim. 3 gündür falan kasık tarafında ritmik atışlar hissediyorum damar atmasj gibi saniyede 1. Ama hep kasikta olunca hıçkırık mi diye emin olamadim tecrübe eden var mıdır?
Denizyldzm CkmkSema karın bölgesinde heryerinde olabilir bebek döndüğü için elinizi üstüne koyun attığını daha net hissedersiniz ☺️ çok güzel bi duygu Allah ım korusun inşallah evlatlarımızı
CkmkSema FatmaNur_27 Sadece kasikta olduğu için emin olamadkm takip edeyim bakayim başka yerde olacak mi 😊😊