Userr Tahlilde anti hbs pozitif çıktı, doktor aşı olmuşsun demek ki dedi ama ben uzun zamandır aşı olmadım kovid dışında, acaba okulda yapılmış mıdır hepatit b aşısı, başka pozitif çıkan var mı
mekutlu12 Userr benim de 1000 üzeri. Aşılısın demişti doktor. Okulda olduk diye hatırlıyorum 26 yaşındayım
Vicibici Userr benimde öyle anneme sordum bebekliğimde aşı olmuşum. Belki anneniz aşı yAptırmıştır 🤷🏼♀️
B-33 Benimde 1000 çıktı korktum hatta referans dışında görünüyor çünkü Sordum doktora bu hastalığa bağışıklığın var demekki dedi Biz bu sonuc çıksın dye aşı yapıyoruz millete dedi
esrpydn Benimde aynı şekilde pozitif eşimde negatif çıkmıştı. Doktor bunun çok iyi olduğunu söyledi yani bebekken yapılan hepatit b aşısından dolayı poZitif çıkıyor.
Userr esrpydn eşiniz ve sizin yaşınız kaç acaba, bizde de durum aynı çünkü o yüzden soruyorum. Ben okuldayken oldum belki de eşim daha büyük olduğu için olmadı onun zamanında. Bu arada ben 29 eşim 35 yaşında
esrpydn Userr ben 93 doğumluyum eşim 92 doğumlu. Şimdi baktım e nabız üzerinden hepatit b aşısını “doğumda, 1. Ayın sonunda ve 6. Ayın sonunda” olarak 3 doz yapılmış
Hilal-95 Userr yani bende öyle düşündüm bi ara babam olmustu ozmaan belkıde yaptırdılar ama annemde hatırlamıyor🤣 cok şükür sıkıntı yaşamadık ya ben covit aşısıda olmadım onla alakalı değdildir🤣
dilarabltc Kızlar benimde kanımda anti hbs 243 cıktı hatta bu yüzden az evvel soru kutucugu acmiştım referans dışı gözükuyor ne demek oluyor bu ay yarin doktora gidicem ama simdi icim icimi yiyor cevaplarsanız sevinirim