Kızlar 11 haftalık hamileyim. Geçenlerde akıntı kanla karışık geldi azdı kan. Dr uma haber verdim. Çağırdı ultrasonda baktı kanama alanı görünmüyor dedi ama prulaton iğne vurduk. Progestan kullanıyordum zaten. Progestana devam ediyorum. Ama hemsireyim yoğunum, dr yorgunluktan olmuştur kanama alanı yok dedi. Bugün yine kanama oldu ama yine akıntıyla karışık yine az az. Bu arada pcos hastalığım vardı. Ona bağlı da olabilir dedi. Başına gelen var mı ya ? Korkutuyor beni