Kızlar 23 haftalık hamileyim kan tahlilimde bugün karaciğer ALT değerim yüksek çıktı basına gelen var Mı sağlık ocağı doktoru beni cok korkuttu riskli gebelik olarak işaretlediler kendi doktoruma gittim apar topar bu aralar sebze ağırlıklı beslen hamur işi yeme tuzlu tatlı yeme dedi sadece basına gelen var mı biseu oldu mu