Aydogdu2 bana da sürekli yat amı söyledi de insan Bi yandan cok sıkılıyor heryeri agrıyor Bi yandan iyi olsun da herseye razıyım diyorum bende suan progestan, vitamın, demir, kan sulandırıcı iğne kullanıyorum bide enfeksiyon olursa diye antibiyotik verdi magnezyum falan vermedi ama 🤷🏻 siz hic biraz olsun yürüdünüz mü