[silindi] bu hamilelikte beslenmeyle ilgili yazılan besinlerin bende tamamen ticaret amaçlı olduğunu düşünüyorum.bebek kilosu zaten genetikle alakalı birşey ve ana rahmine düştüğü andan itibaren bebeğin kaç kilo dünyaya geleceği belliymiş.bende aynı şeyi balık için doktoruma sormustum balık yiyemiyorum ekstra bir takviye almam gerekirmi diye.doktorumda bana aynı sizin doktorunuz gibi bir cevap verdi.afrikada insanlar balıkmı bulabiliyor yada doğuda insanlar çocuklarını balıklamı beslemişler hep karbonhidrat ağırlıklı beslenme şekli var bu beslenme konusu biraz ticari amaçlı dedi.sen etini tavuğunu yumurtanı peynirini sütünü sebzeni yiyosan zaten bebek alması gereken vitamini alıyor dedi.düşününce gerçekten mantıklı geliyor.kimine kaşar peyniri yarar kimine muz yarar kimine süt yarar oyuzden fazla takılmamak lazım bu beslenme olayına