bebeklerin_annesi mrvyldizz oğlumun ismi göktuğ olavicak büyük ihtimalle Ama poyraz ve yiğit i de düşünüyoruz Yağız ismi de çok güzel
Kbra2727 Ben aybars ve çağatay arasında kararsız kalmıştım eşimle ortak kararımız çağatay oldu inşallah ismimiz o olacak
mrvyldizz Umudayolculuk01 aren ismini bende cok istedim canim ama esimi ikna edemedim cok begeniyorum 😂