Cmre35 Arkadaşlar 36 haftalık hamileyim ara ara rahimde ve kasıklarda kasılmalarım oluyo bide çişim geldiği zaman imkanı yok tutamiyorum resmen bastırıyo içerden. Sizin doğ belirtileriniz nelerdi bi yardimci olurmusunuz
Gner_a Bende 36+4 üm dün doktoruma bu tür şikayetlerimi söyledim bu haftalarda çok normal olduğunu çok ayakta durmamam gerektiğini söyledi
Cmre35 Gner_a yaa kafayı yicem artık ağrıları geçtim onlar çok rahatsız etmiyo gene ama devamlı tuvaletteyim yoruldum artik tuvalete gitmekten