Yaseminaykut çevredekilere lütfen aldırma ☺️ Öncelikle hayırlı olsun umarım bebeği görüp ve kalp sesini duyacaksın . Benimde belirtim olmadı uykum dışında taki kalp sesini duydum eve geldim 6+6 da kusmaya başladım . Kuzenim de hamile mesela onun hiç belirtisi olmadı