Gizem2121 Kizlar ben 14.1 haftmda gitgmde doktor ciknti var ama net degil dedi normlde bnde duydugum ciknti var demesi erkekte ciknti diyor yoksa benmi yanlis diyorum ciknti var diyip sonra kiz cikn oldu mu