Kymetnur https://www.hizliresim.com/ozm75ta Sabah ilk idrarla yaptım. Sonra gidip uyudum. Uyandığımda pembe bir çizgi vardı ama yamuk kızlar. Yıkadım kuruma çizgisi mi diye ama değildi. Kaldı orda. Böyle olup pozitifi gören var mı acaba
Kymetnur Mihrimahvuslat yarın gidip kan vereyim en iyisi. Normalde hiç çizgi olmazdı bende kuruma çizgisi bile. Yıkadım testi baya ıslak zaten orda da. Çok ince gözle görülür pembe çizgi vardı ama yamuktu. Şaştım kaldım.
Kymetnur Deletedmom83940 pcos var canım bende. Ama bugün 32. Gün. Normalde her ay 21 - 26 gün arasında adet olurdum. 10 gün önce yumurtlama gördüm ovulasyonda. Dedim Bi yapayım test o da yamuk çıktı bende merak ettim açıkçası
Kymetnur Mihrimahvuslat Amin rabbim kucağımızı boş bırakmasın. İnanın çok yoruldum artık. Hamile birilerini görünce, bebek kıyafetleri görğnce, eşimin bebeklere bakışını görünce artık kahroluyorum. Psikolojik olarak çok yıprandım 🥺
Mihrimahvuslat Kymetnur az önce test yapıp atan bir arkadaş vardı kimyasal gebelikmiş ağladım baya bende asla dayanamıyorum bebek görünce Allah ailelerine bağışlasın asla gözüm kalmıyor ama nasip etsin diye dua ediyorum🤲🏻
asraca Kymetnur testi kırıp iç kısmından iyice ışık turup bakan bile var ben öizgi görüyorum açıkçası inş pozitif çizgidir yani
Kymetnur Mihrimahvuslat benim de aynı canım. Bugün karşı komşum doğacak olan bebeğinin kıyafetlerini yıkamış asmış balkona. Dakikalarca bakıp bakıp ağladım. Ama bu da bizim sınavımız. Rabbim bizlere de nasip etsin biz de annelik duygusunu tadalım. 🥺🤲💜
FatmaNur_27 Kymetnur https://imgyukle.com/i/RUPWvv bende adetime bir hafta kala aynı şekilde çıkan bir çizgiyle öğrendim şimdi 32 haftalığim hakkınızda hayırlısı olsun
Kymetnur FatmaNur_27 ahhh canım testin bana umut oldu gerçekten. İnşallah ben de hayırlı haberler alırım 🥺🤲
Kymetnur Sezya vereceğim canım duramıyorum gerçekten. Sanki bu sefer var gibi hissediyorum. Ama bi yanım hiç anne olamayacak gibi acıyor 🥺
FatmaNur_27 Kymetnur inşallah hayırlısı olsun hakkında sonucu öğrenince yazarsan sevinirim merak ettim dualarım seninle 🤲🤲🤲🤲
Mihrimahvuslat Kymetnur aynen herkesin sınavı farklı üzülüyoruz bazen ama belki bizim için şuan hayırlısı budur elbette Allah vereceği zaman biliyor stres yapmamak gerekir kafaya takmamak lazım bir şekilde olur Allah dileyen isteyen herkese hayırlı zamanda nasip etsin bizede inşallah 🤲🏻