BusraBaturu Ben de tedirgin olmuştum acaba bir sıkıntı mı var diye sonra doktora söyledim muayene bile etmeye gerek duymadan normal olduğunu söyleyince rahatladım.Bir de forumda bundan şikayetçi başka arkadaşları da okuyup yalnız olmadığımı bilmek iyi hissettirdi😄