Elly20 Haftanın içindeyiz, özellikle son 1 aydır yoruldukça kasık ağrım oluyor. Bunu yaşayan var mı? İlerideki haftada olanlar yaşadı mı yaşıyor mu? Ya da önemli bi durum mu sizce? Bu arada kasılmalarım oldugu için progestan ve pruluton depot iğne kullanıyorum. Benim durumumdan dolayı mı bu ağrı var yoksa herkes yaşıyor mu merak ettim
Melek-12 Elly20 bende aynı sorunu 19. Haftada yaşadım igneyi ve fitili kullandıktan sonra rahatladım şuanda 22 hafta olduk iyiyim çok şükür
susam111 Elly20 bende 20. Haftaya yeni girdim ama bazen yürüyüş yaparken kasıklarımda ve bazen göbek deliğimin orada ağrı oluyor ama dinlenince geçiyor bende karnım büyüdüğü için diye düşünüyorum ama doktoruma gidince sorucam bilemedim 🤷♀️
Elly20 Melek-12 beni özellikle iğne cok rahatlatıyor ama tempolu bi gün geçirdiğim zaman maalesef iğneyi yeni olmus olsam da ağrım devam ediyor :(