Slm bgun Dr gittim 32 haftalık hamileyim kilosu 1 700 giram bebeğin karnı 2 3 fafta geriden geliyo ikili test yaptırmıştım o riskli çıkmıştı şimdi Dr sıvı istedi acaba dwn sendrm veya başka bişey varmı diye bide dedi bebek ölümü olabilir sıvı alırsak dedi bn vermedim böyle başına gelen varmı ne yapmalıyım beslenmeme dkat etsem duzelermi