biranneeeeeee 24 gün önce doğum yaptım şehir hastanesinde, bebeği tabiki yıkamıyorlar ama güzelce siliyorlar ancak verdiğiniz kıyafet illa ki kirleniyor. Benim bebeğimin kafasını da hiç silmediler özellikle o yüzden şapkası ve üst zıbını daha da kirlendi. Yani tavsiyem isimli takımı siz daha sonra giydirin hemşireye başka bir takım verin zıbını defalarca yıkamama rağmen lekeleri tam olarak çıkmadı bile.