Cigdem55 Kesem asagida oluşmuştu elhamdülillah kese yerine gelmiş ama 5+4 iken gittik keseyi gördü ama Bebeği göremedi 2 hafta sınra gel dedi sizce normal mi hep Bir korku içindeyim
DenizAyy Cigdem55 normal canım bende 5+5 de gitmiştim bizimde aynı kese göründü mini minnacık var gibi burda ama çok küçük net değil 2 hafta sonra gel dedi
GsAnne Benimde ayni cnm dun 5+3 de keseyi gorduk 10 gun sonraya randevu verdi dua edecegiz insallah hersey yolunda gider🙏
Cigdem55 DenizAyy inşallah Rabbim hepimize yardım etsin inşallah füzel haberlerimizi alırız hep beraber