34ilayda Merhaba kızlar ben 25 gün önce laparoskopi histereskopi ameliyatı oldum doktor adet olduktan sonra çocuk düşünebilirsin dedi ama kafam karışık acaba rahim kendini topladımı die Acaba bu ameliyatı olan varmı varsa ne yol izlediniz 🌸🌸
yuksell07 34ilayda histaroskopi olmuştum doktor bir hafta yasakladı ilişkiyi sorna serbestti 5 ay sonra hamile kalmıştım boş gebelikten kürtaj oldum birdaha hamile kalamadim tüplerin birinde sıvı varmış sağ tarafta 2 ay önce sağ tüpüm alindi 1 hafta ilişki yasağı verdi yine halen hamile kalamadim deneme devam antibiyotik verdiği için sıkıntı olmuyor rahimde kendisini toparlama gibi