irezeyy Kızlar doğum sonrası sütümün geldiğini, yetip yetmediğini nasıl anlayacağım merak ediyorum. Bebeğimin aç kalıp sarılık olmasını falan istemiyorum. Geldiğini veya gelmediğini nasıl anladınız? Tecrübeli olanlar yazabilir mi?
Esmk irezeyy canım zaten daha kiraz çekirdeği kadar oluyor midesi Sütün gelirse kesin doyar ama hastanede hemşireler de destek olurlar sana ilk gün.Sonrasında anlarsın sen bebeğinin gidişatından
Almisinkardesi irezeyy yaptığı çiş sayısından anlıyorsun eğer 6-7 defa çişli bez oluyorsa doyuyor demektir ve huzursuz değilse yine doyuyor demektir . Sürekli seni emmek isteyecek bu aç olduğu için değil , temas etmek istediğinden senin kokunu almak istediğinden dolayı