Nuraydiyebiri Arkadaşlar 5+4teyim. Kadın doğum için 10 gün sonrasına randevu aldım. Hemen git bekleme diyen de var 7. 8. Haftayı bekle diyen de var. Geç mi kalırım diye düşünüyorum. Muayene tarihimde 7+3te olacağım. Yardımcı olur musunuz?
Ceydadefne1 Nuraydiyebiri bence tam tarihinde gitmis olursun simdi gitsen kan alir degerine bakar yine 7 haftana gun verir kalp atisi icin bence tam gunune almisin
Deryakaya1802 Nuraydiyebiri ben gittiğimde 4+6 günlüktük sadece kese oluşumuna bakabilmiştik. 6+4te de kalbi duymuştuk ben dayanamazdım herhalde o kadar 😀 Benim fikrim hemen gitmen yönünde
Hacer2141 Nuraydiyebiri tam zamani diye düşünüyorum. Zaten gitseniz kalp atisi duymayacaksiniz.. o tarihlerde sizi çağıracak. Kanama agri olursa acile gidin mutlaka. Ve ani hareketlerden kaçının. Hatta mumkunse dinlenin bol bol o tarihe kadar😊
Neroizm Nuraydiyebiri 8. Hafta ilk muayene icin ideal bence bekleyebilirseniz bekleyin. Cunku erken gidenlerde kalp atisi duyulmuyor bazen kese gorunmuyor vs bosuna gitmis bir de acaba bir sikinti mi var diye tedirgin olmus halde donuyorsunuz eve.
Nuraydiyebiri Ceydadefne1 değerime perşembe günü baktırdım 1000den fazla çıkmıştı. Sağlık ocağında da hemen hemen benim aldığım tarihlerde git dediler.
Nuraydiyebiri Deryakaya1802 açıkçası ben biraz da vajinal ultrason istemediğim için o tarihe aldım randevuyu 😊
Ceydadefne1 Nuraydiyebiri yani guzel bi gune almisiniz bence bide vajinal ultrosana ben cok girdim korkulcak bisy yoki
Nuraydiyebiri Hacer2141 çok teşekkür ederim cevabınız için. Dinlenmeye çalışıyorum ama bazen iyiyim diye unutuyorum. Alışamadım 😊
pamuk_anne Çok ideal bi tarihe randevu almışsınız. Erken gitseniz keseyi göremeyecek belki vajinal bakmayı teklif edecek ki ortada müdahale edilmesi gereken acil bir durum yokken vajinal bakilmasini şahsen gereksiz buluyorum. 1 hafta geç olsun karından olsun :) bir de aç gidin ki kan tahlili isteyebilir yani şeker tiroid toksoplazma kan vs vs bir sürü tahlil isteyecektir.
Nuraydiyebiri pamuk_anne sağlık ocağında ben tahlil de istemiştim kan testi işin gittiğimde. Giderken onları da götürsem yararı olur mu?
Ceydadefne1 Nuraydiyebiri erkenden gidince keseye bakmak icin altan bakiyolar ama doktordan doktora degisiyo birazda bazilari insanin canini yakiyo bazilari hisetirmiyo bile daha yolun cokk basindasiniz allah saglikla kucaginiza almayi nasip estin
OgretmenEva Nuraydiyebiri bence de zamanlaman çok iyi daha erken gitsen tekrar çağırma ihtimali çok yüksek doktorun. 7+1 de kalp atışını duyduk vajinal ultrasonla. Korkacak bir durum yok 😊
Burjucan Nuraydiyebiri canım Ben de ilk randevumu aldım 7+2 de olcam ilk randevuda bence en iyisi kese kalp atışı toptan hallolur😂diğer türlü tedirginlik yaşarsın