dimpllle benimde 33 haftalıkken nst de sancı çıkınca hastanede 3 gün yattım. İğne yapıldı, bir sürü ilaç içtim, doğum durduruldu. Şuan 35 haftaligim bugün kontrolüm vardı herşey normal çok şükür. Ama 2 haftadır kendimi hiç yormuyorum, iş yapmıyorum, sürekli dinleniyorum. Ayrıca 3-4 lt su içiyorum, su sancıyı azaltır dedi doktorum. içiniz rahat olsun, Allah zamanında dogmalarini nasip etsin inşallah.