mamma00 Kızlar 35 haftalığım göğüs pompası almadım henüz , gerekli bir şey mi yoksa bebek doğduktan sonra emmezse yada o zaman gerekli olursa mı almalıyım ? Hiç almayan var mı aranızda
Deva22 mamma00 ben de hiç almamayı düşünüyordum doğumdan sonra duruma göre bakarım diye sonra kuzenim su eski tip mavi pompalılar var ya ondan çok memnun kaldığını söyledi ben de en azından ondan alayım uygun fiyatlı dursun kenarda dedim gerçekten de işimi gördü.
Sumiire mamma00 canım pompayla beceremedim ben elle sağdım iki gün öyle verdim mochi aldırdım Allah’ım dedim dünya varmış ne güzel icatmış inan ki emzirmeye döndürdü desem yeri var benimde ilk bebem bende sen gibi düşünüyodum doğumdan sonr aldırırım diye ama gögüs uclarım yara oldu manuel pompayla sağamadım hep kanadı bebeyi emziremedim sonunda mochiyi aldım iyikide almışım sağdım verdim sütü acı yok kanama yok onunla sağımca gögüslerimdde cabuk iyileşti emzirmeye döndüm şimdi ise bebek düzgün ememiyo göğsünü bosaltmsk için kullanıyorum birde gögğs ucu kremini al önceden kullanmaya başla yumuşasın uckarı
Aybarsss0606 mamma00 net şekilde alınacak en önemli şey bebeğinizin emme refleksi daha ilerlemezse yada sütünüz ğöğüslerinize dolarsa çok gerekli bir şey 🙏🏻
NrcnGltkn Ben ablamdan tedarik ettim canım doğuma yakın sicak suda kaynatacgm emmzse diye değil de sütün çoğalması içinde sağma işlemini yapın diolar ya o sebepten aldm bebek emmedgi zmnlardada göğüs pompasıyla çekme yapaym sütüm gelsin diye
NrcnGltkn mamma00 birz arstrma yaptım çoğu ebenin önerisi bu şekildeydi valla bnde öyle karar verdim almaya ama ablamda olunca almktn vazgctm dedgm gbi kaynatılan birşey olduğu için yakın oldgnz brnde varsa almanza gerek bile yok
mamma00 Sumiire ben de araştırmalarım sonucu mochi yada lansinoh arasında kalmıştım , mochiyi düşüneceğim☺️
Sumiire mamma00 ay lansinohu bilmem ama mochiyi aldım denedim valla bebek gibi sevdim pompayı oyle işime yaradı dedim daha önce niye almamışım
Sumiire Aysumt manuel canım vakum gibi bişey vakumluyosun gögğsüne o kendi kendine çekiyo eller serbest acımıyoda diğer manuel pompayı denedim denemez olaydım mahvoldu gögğslerim youtubeden bak nasıl olduğuna oyle anlarsın bende mantıksız buluyodum ama hiç öyle değilmiş
Kubrailkan Manuel almıştım bugün elektrikli aldım. Keşke direkt elektrikli alsaymisim🙏🙊 bebeğim emiyor bu arada. Ama bize gerekiyormuş bence
Kubrailkan Deletedmom622772 baby plus aldım elektrikli. E bebeğin markası. Ve memnun kaldım. Kiwi de güzel ben aslında kiwi alicaktim.kargo geç gelir vs diye düşündük. Manuel olan da baby Bond diye bir marka trendyolda uyguna görüp almıştım. İş gördü aslında görmedi değil ama elektrikli çok farketti 🙏😌🥰