berilzumrut511 Kızlar bu sancı tam olarak nasıl birşey 21 haftalığım adet ağrısı gibi değil ama karnımdan rahime giden damarlar çekiliyor gibi acıyo yani bu normal mi bebeğimin hareketlerini hissediyorum o iyi ama arada bu sancı beni yokluyo son 4-5 gündür
berilzumrut511 İdrar yolu enfeksiyonu var gibi geliyo bana bu arada aslında yanma veya kaşıntı yok ama