Kevsermucize Bugün hastaneye gittim bebeğin karnı 3 hafta geriden geliyor dedii ikili taramam riskli çıktığı için sıvı istediler ama vermedim bebek ölümü olur dedi kabul etmedim ne yapmam lazım sağlıkla kucağına alan varmı böyle olup 32.3 hafta