Duyguuuu0 İlk çocuğum ve beşik konusunda çok kararsızım park besik mi yoksa diğer ahşap beşikler mi kullanışlı yardımcı olur musunuz
MerveeD Duyguuuu0 park besık aldım benımde İlk gebelıgım, ablam park beşik kullandı ogluna 4 yasına kadar cok rahat etti
NrcnGltkn Duyguuuu0 eğer oda kurmayı fln düsunmiorsan park beşik dha iyi üç tane ablam park beşikle büyüttü çocuklarını çok rahattı onlar biliyorsundr katlanıp tasinadabiliyor. Ben oda kuracgm için ikeanin klâsik besignden aldm birde ilk 6 ay yanmda olacağı için e bebekten anne yani aldm sallanabilen yatağa sıfır olan beşikten
Mavininbiri Duyguuuu0 Ahşap çekmeceli beşik aldım kullanışlı bayağı hem bayağı eşya alıyor, hemde 5,6 yaşına kadar kullanabilir. Diğer portatif beşik de annem alacak taşınabilir olduğundan, kolaylık olacaktır oda ikisi de gerekli
Seymoshh Duyguuuu0 ahşap beşikte kullandım park yatakta ama park yatağı tercih ettim üç çocuğum var ilki hariç diğerlerinde park yatak kullandım şimdi 4. Yolda yine park yatak alacağım benim kuzular çok yer seçiyor yatakları harici uyku problemi yaşıyorlardı kalıcı gittiğim heryere taşıyordum kesinlikle çok pratik ve rahat
Askiletotomsu NrcnGltkn neden iki beşik ? Bitane odasına montesorri olmaz mıydı ? Bıde anne yanı beşiği ayirana kadar ?
Cananyildiz Duyguuuu0 Görsel mi kullanış mı diye uzunca düşündüm ve kullanışa karar verdim. Ahsap ilerde büyüdüğü zaman montessori yataklardan düşündüğüm icin hevesimi onda alırım. Anne yani park yatak alacağım. Ahsap olduğu için hareketlendigi zaman biyeri çarpabilir ve tırmanmaya çalışabilir vs olumsuz yorumlar almıştım bide sehir dışında yaşıyoruz anneme kaynvalideme gittigimde park yatagi katlayp yanima almayi düşünüyorum
Tubmavi Duyguuuu0 park beşik kullanan arkadaşım çok pişman. Ahşap kullananlar ise hep önerdiler. Ben de ahşap aldım.
Cananyildiz Mavininbiri biraz büyüdükten sonra ise yaramadığını söylediler. Zaten yatağı aşağı indirdigim zaman onlar kısa kalacak
Nurrrtkn42 Duyguuuu0 biz hem büyüyen beşik aldık 12-13 yaşına kadar kullanabilsin diye hemde park beşik aldık yatak odasına koymak için yeriniz darsa park. Beşik mantıklı ama oda kurabilecek yeriniz varsa bence ikisi de gerekli
1prenses2prensyenigebe Duyguuuu0 sallanır beşik almanı tavsiye ederim park beşik biraz daha büyüdüğünde bence kullanılabilir ahşap için bişi diyemem cnm
superstar_00 Duyguuuu0 Ahşap beşik kullanışlı olmuyor park beşik kullananların yorumu üzerine park beşik aldım.
NrcnGltkn Askiletotomsu bebeğimin odasi çok ufak Montessori yataklar odasına sığmıyor. Bu yüzden odasıni bu şekilde kurma kararı aldım. Odası müsait olmadığı için geceleri bnmle birlkte yatak odamda anneyaninda yatacak gündüz uykuları odasnda olacak.Siz tek beşikle heleki Montessori yatakla idare edebileceğinizi düşünüyor olablrsnz ama benm ilk gebeligm ve odasndaki klasik ikea sabit beşikle buyutebilecegmi sanmıyorum.O yüzden anne yanını sallanabilen aldım 🙈
Esrasenturk8 Duyguuuu0 elele madre aldım cok rahat ettim hafif her yere cekiliyor ahsapın hantallığına ve sesine hiç gerek yok. Ahsap alcaktım son anda kararımı değişmiştim iyi ki öyle yapmışım
Mavininbiri NrcnGltkn ikiside gerekli.bence hem oturma odası, mutfak için anne yani sallanan hemde hemen bebebk odası yapılmayacağı için yatak odasına koyulması için sabit ahşap
bebek3535 Ben montessori oda takımı aldım ama çok küçükken yatıramayacağım için ebebekten anne yanı beşik aldım. 1000₺ falandı sonrasında katlayıp kaldırabiliyorsun ve kendi fermuarlı kılıfında muhafaza edebiliyorsun. Ona da bir bakabilirsin