fAtmaa59 Yurtdışındayım ve her gittiģimde doktorum yapıyor.. 16 haftalikkende yapti, şuan 32 +1 doğurana kadar bu yapılacak diyor hafif bi rahatsiz ediyor ama öyle ağrı vs olmuyor sadece yaptıktan sonra hafif bi sızı oluyor bir saat sonra falan geçiyor.
Hiç istemiyorum ama bu yapılacak diyor; 17 mayıs yine randevum var ekografi için yine yapıcak rahatsız edici. Bu konuda türkiye daha iyi ya, 37 den sonra yapıyorlar genelde diye biliyorum