mgcyldz 29 Nisan da yaptırdım 21. Haftada idim doktor en uygun tarih o demişti. Sonrasında bebek büyüdüğü icin rahat bakılmıyormuş. 30 dakikaya yakın sürdü çok güzeldi iyiki gitmişim her şeyi tek tek anlattı tane tane bizim anlayabileceğimiz şekilde ifade etti. Doktorluk terimlerini kullandı ama açıkladı bu böyle ama değer böyle olması gerekiyor evEt sizinki de normal değer vs tek tek açıkladı. Benim kız poz vermek istemedi uğraştı baya en iyi görüntüyü çıkartmak icin. Anlatırken hep bu kiz kızımiz diye hitap etti. Güzeldi yani