Ygtzynp aynenn oyle ! , devlette de dedigim gibi bende erken dogum tehlikesi vardi okadar cok tanidik araya girdiki saglik bakanligindan bile hastane arandi , numunede sukrettin ben cok ilgilendinilk yatisimda sonrasinda tabi yine ozele gectim ama yok!
Valla devlette bi medikalde ayri oda veriyorlar sanci cekme icin bizimkiler imperialde yine tanidik vasitasiyla ozel oda tutup sanciyi bana orda cektirmediler tabi parasini aldilar ! Ozel hastane ama herkez ayni yerde ve esin iceri giremiyor o yuzden kesinlikle imperialden uzak dur gideceksen medical parka git ve bayan dr
Lardan lutfen uzak dur 😂🤬 insallah saglik li sihatli alirsin cocugunu kucagina bizde iyiz allaha sukur suan ikimizde grip olsakta 😂