caglaolmeZ Kızlar ilk hamilelik ve sürekli evdeyim şükür 17nci haftadayiz , evde olanlar vakitleri nasıl geçiriyor? 3 hafta da bir kontrol için epey zorlanıyorum vakit geçmiyor bu sefer bebeğim iyi mi diye kuruntu yapıyorum sizler neler yapıyorsunuz
aslansmommm caglaolmeZ 19. Hafadayız bizde minnoşumla evdeyim çalışmıyorum görümcelerimle ve kaynanamla yakınız çok onlarla vakit geçiriyorum şükür çok da iyi anlaşırız. Bikaç gündür doğalgaz işiyle uğraşıyoruz eve yaptırdık dünden beri temizlik yapıyoruz çok yoruldum 🥲 keşke iki haftada bir falan gitsek kontrole insan meral ediyor yorgunluktan mı nedir hareketlerini hissedemez oldum dün oturdum ağladım bide karnım küçülmüş gibi geldi 😁 bişi yoktur herhalde hayırlısıyla iki hafta sonra detaylımız var 😌 günler onu görmeyi beklemekle geçiyor 🥹
caglaolmeZ aslansmommm ya gerçekten kendimde sorun arıyordum yanlış anlamayın çok abartiyorum diye demek ki annelik korkuları herkes de aynı yalnız değilim.. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
aslansmommm caglaolmeZ kesinlikle herkes endişeleniyor bebeği için yalnız değilsiniz tabi abartmamamız lazım ama hormonların da etkisiyle daha sulu göz oldum 🥹 biraz daha büyüseler daha net hareketlerni hissedebilriz ilk zamanlar anlamadığımız için ne yapıyo iyi mi merak ediyoruz doğal olarak sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🤲🏻🧿