aysee_aktass Kızlar 3. Ayıma giriyorum bu miğde bulantısı geçeceği yerde iyice kötüleşmeye başladı mahvediyo beni hiç bisey yiyemiyorum sadece sabahları kusuyorum oda sarı acı su çıkıyo bütün gün de bulantı devam ediyor geçmeyecek mi bu 🥹🥹🥹
Caglaasya aysee_aktass bende öyleydim sarı acı su çıkıyordu o ağıZdaki tat fln beni mahvediyordu ben prillam dr kullanmaya başladım 12 haftalıkken rahat ettim şuan 15+2 ve iyiyim içmezsem bulantım oluyor yine yemek yemeye de başladım
gnc_uysal aysee_aktass 4.ayımı bitirdim hala aynı durumdayım. Hatta şuan bile çıkarmamak için direniyorum. 🥺
aysee_aktass Caglaasya bende prilam kullanıyorum canım ama çok fayda etmedi yatmadan 2 tane atıyorum 4 e de çıkarmak istemiyorum sen kaç tane atıyorsun
Kubrahsen aysee_aktass ilk hamileliğimde 5.haftada başladı 24. Haftada bitmişti şu an 9 haftalık hamileyim kuru ekmek den başka bir şey yiyemiyorum ağzım içi zehir gibi her şey kokuyor😔
Yurttug_1 aysee_aktass 6 ayımdayım şu sıralar biraz hafifledi ama 6 aydır ne çektiğimi bir ben bilirim 10 kiloya yakın kilo verdim hiç bir şekilde yeme içme yoktu bitkisel hayatta gibiydim prilam dr çok iyi geliyo herhangi bir ilaç kullanmıyosan onu tavsiye ederim tam anlamıyla geçirmesede hafifletiyo gerçekten iyi geliyo
Nisayazc Yurttug_1 ayni durhm bende de var 5 . Ayima giricem halen aksamlari sabahlari mide bulantim oluyor artik kusmaktan okadar yoruldum ki vucudum bitik durumda
aysee_aktass Yurttug_1 prilam gece yatmadan 2 atıyorum canım geçirmiyo ama hani teselli verir gibi oluyo 🥹
Yurttug_1 Nisayazc belki 6 ıncı ayında tahatlarsın yada inş tamamen geçer bulantın için hap vs kullanmıyosan kullanmanı tavsiye ederm hem iyi geliyo hemde kilo kaybın vs olmaz
Nisayazc Yurttug_1 hap verdi doktorum fakat mide bulantim cok oldugundan hapi yutar yutmaz gene kustum bide haplar alerji yapti bende tamamen birsktim
ada58 aysee_aktass 3. ve 4,. ay en çok bulantı yaşadığım aydı. 6. aydayım hala ilaç alıyorum ve hala bulantılarım oluyor. moral bozmak istemem ama alışmanız lazım geçici bi süreç olduğunu düşünün bol yürüyüş yapın bulantıya en iyi çözüm. ağır yemeklerden uzak durun
94sebo Ben yaklaşık 36 haftalığım hala kusuyorUm buna bide çok fazla mide yanması eklendi maalesef kişiden kişiye değişiyor ilk üç aydan so ra geçer diye çok bekledim ama neredeyse doğum yaklaştı hala geçmedi
gmzzmg Ben 20. Haftadayım her gece 2 tane prilam içip yatıyorum içmezsem gün içerisinde mutlaka bulantım oluyor