Ben Afyonda birçok doktora gıttım ılk gebelıgım düşük olunca daha çok telaşlandım devlette gerçekten Mehmet Zahran çok ıyı kürtajı Gulengul hocaya oldum ama Gulengul hocada kendını ateş almaya gıtmıs gıbı hıssedıyodum sımdı İsmail Kestaneye gidiyorum ve güleryüzü benı çok rahatlatıyor