anne96 arkadaslar bugun tam 15. haftaya gırdım ve karnım sureklı acıkıyor bır seyler yemek ıstıyorum ve hamburger cıkolata tarzı saglıksız seylerı de canım ıstıyor ve bazen yıyorum sonea pısmanlıgını yasıyorum ama elımde degıl 🥲 acaba cok kılo alır mıyım sıızn ıstahlar ne zaman acıldı ve kac kılo aldınız 🙊
Nskyhn anne96 benimde o sıra açıldı gibi ama.hemen frenlerin düzen tutturdum 19 olduk bugün tartıldım hamileliğim başladığından beri 2 kilo almışım 🙈
Gizem2121 anne96 Bnde simdiye kdr yemk yemiyodum 14+0 oldum.istahim acildi simdi 14+5 gundr hep acikma hisi var snki hep acmism gibi 😂😂vala 50 kilodayim insalh alirim kilo
Nskyhn anne96 bol bol su iç canısı her gün elçin Demirel ile hareket yapıyorum her gün yuruyse çıkmaya çalışıyorum bı de kendimi meyveye verdim 🙈 akşam ekmek yemiyorum. Benim de en büyük korkum zamanında kilo aldım bir daha istemiyorum çok zor kilo. Nefes aldırmıyor adama
anne96 Nskyhn o hareketlere baslamadım daha usenıyorum hemen baslamam lazım barı yemek yedıkten sonra yapıyım 🥲
Deletedmom70006 Ilk 4 ay hiç almadım, su an 21 hafta 4 kg aldım 🌸 Ona göre dikkat et sen de bundan sonra almaya başlarsın. Saglikli beslen, yeme diyebileceğim abur cubur Fast Food tarzı şeyler 😊
Deletedmom70006 anne96 haklısın ama durmak lazım ben çekiniyorum açıkçası hem şeker falan çıkar hem de aldıklarımı veremem diye 🤭🤭