Tubaanne1 Hanımlar normal doğum istiyorum. Bunun için doula tutmayı düşünüyorum. Sizce gerek var mı fiyatları biraz yüksek geldi 2 bin ile 2.500 civarı ???
Bebekgibi Tubaanne1 bence eşinin yad abi yakınının doğuma girip elini tutması daha öbemli parayla tuttuğun birinden ziyade
Askiletotomsu Tubaanne1 doulam ablam Ama buna rağmen doğumda kimseyi istemiyorum ablam da dahil Kendim yapıp çıkarım canm
Pyrz_07 Tubaanne1 ablamda tuttu o kadar gereksiz ki ve yanında duruyo sadece eşin girsin daha iyi normal doğum sırasında sorun olunca acil sezeryana alındı ablam boşuna para vermiş oldu doulaya