Benim ilk doğumum normal doğum oldu hamilelik başından beri hiç doğum korkum olmadı. Normal doğum hem anne hem bebek için en sağlıklısı iyileşme süreci seseryane göre daha hızlı. Ben son haftalarda hep hurma tükettim ve doğum sancım başlayınca Meryem ana otunu suya koydum bi yudum da içtim o açıldıkça rahimde açılma oluyor ve sancım başlayıp hastaneye gidince de hastane odasında açtım interneti ne kadar doğumu kolaylaştıracak dualar var okudum son doğuma girene kadar devam ettim şükürler olsun doğumun gayet güzel gerçekleşti inşallah ikinciye hamileyim yine güzel olur herşey. Hiç şimdiden aklınıza korkulu şeyler getirmeyin iyi düşünün iyi olsun 🥰