Seydasntrk ben ilk doğumumda kullandım. Kayınvalidem suya koymuştu sancılarım başladığında. Meryem suresi, fetih suresi, inşikak suresi okumuştu. Suni sancı almıştım 3 saatte doğurmuştum. Doğumum bitince sudan çıkardı toprağa gömdü. Ama suyunu içmedim. Bana çok steril gelmiyor bu gibi şeylerin suyunu içmek. Sonuçta bilmiyorum ne otu olduğunu.