Rabiakltk5 anlatayım canım, adetin bittiği gün başlıyorsun bu teste ta ki yumurtlama ve çatlama görene kadar. Bu testte her zaman çift çizgi çıkar önemli olan iki tane kopkoyu çizgiyi ve sonraki gün ardında silik çizgiyi görmek. Kopkoyu çizgi yumurtlama günün oldugunu gösterir ardındaki gün oluşan silik çizgi de çatlamanın oldugunu gösterir. Bu testleri sabah ilk idrarınla yapmıyorsun gün içinde 1-2 saat öncesinde sıvı alımını kesmen gerekiyor ve tuvalete çıkmaman daha iyi sonuc almanı sağlar. Her gün aynı saatlerde yapıyorsun. Ben adet bitiminde yapmaya başladım testi ve aynı zamanda 1 gün ilişki bir gün ara şeklinde devam ettim yumurtlama görene kadar. Yumurtlama gördüğüm gün dahil sonraki 3-4 günü arka arkaya değerlendirdim. İlişki öncesi ve sonrası lavaboya girmedim. Bacaklarımı olabildiğince fazla uzun süre dikmeye çalıstım. Bu sekilde hamile kaldım ben aynı zamanda folik asite de başlamıstım, yardımcı olabildiysem ne mutlu😊