Kızlar 24 haftada şeker yüklemesi yapıldığı 50 mg 155 cikti sekerim 4 5 gün diyetini yap 100luk yapalım dedi doktor diyetten sonra 120 ye düştü iyi ama diyete devam et 2 hafta daha sonra kandan bakalım açlık tokluk dedi tabi bayram arasına denk geldik ve bayramda kaçamak yaptım yedim yani bayramdan snra gittiğimde 102 ye düşmüş şeker doktor yine olumsuz konuştu bu sefer farklı bi doktordu düşük ama diyete devam dedi bende bugün her istediğimi sınırsız yedim artık canm çok cekiyo bisy olur mu acaba 1 2 gun snra tekrr diyete giricem sizde durumlar nedir