Kızlar başina gelen varmı çok üzüldüm Perşembe beta kan testim 138 çıktı bugün 111 doktorum bir kaç gün içerisinde adet göreceğimii söyledi hem kan hemde ultrasonla muayne etti hiçbir sıkıntı olmadığını söyledi bende çok ümitliydim ya diğer ay hamile kalırmıyım ki