Merve6494 Son 8 😏geçsin istiyorum artık ama zaman gecmiyor aslında som gunler özlerim diyorum ama kızımı daha çok özledim gelsin artık var mı benim gibi sabırsız 😟
daphnesmomm Merve6494 bizim de son 6🥹ben de kızım için bir an önce gelsin diye de istiyorum,ama onun karnımdayken oynadığı,tekme attığı,hıçkırdığı anlarını da çok çok özlicem 🥹 bu da bi gerçek,tek bedende atan iki kalp olmak müthiş bir duygu🥲
annesinin_beybisi Merve6494 son 8 hiçbir sey kalmamis benim son 120 😀 4.5 sene olmasını bekledim simdi de gelmesini bekliyorum bana sabirsizliktan bahsetmeyin🤭
Merve6494 daphnesmomm dimi karnımızda bi boşluk olacak o kadar alıştık ki Rabbim kucagımıza almayı nasip etsin bu anlarımızı unutmuyum diye her seyi yazıyorum üç defter doldu 😍
Merve6494 annesinin_beybisi sağlıkla mutlulukla kavuşun inşallah böyle denilince utanıyorum ama inanın son günler geçmiyor 😅