bayanukuslu normal canım merak etme bende çokektim ara ara hayla çekiyorım ilk gebelikte vücut bebeği virüs olarak gördü İçin vücutta fazla kalmaması İçin tansiyonu düşük tutuyor çok şiddetli oldunda parol iç ama diğer zamanlarda tuzlu ayran içip uzanıp ayaklarını yukarı doğru hafiften kaldır aile hekimine gitim zaman söyledim saolsun bu bilgiyi verdi ve şuan gelişim zamanı oldu İçin senden d vitamini vb şeyler aldı için sana bunu baş ağrısı yapıyor bi kan tahlili verip takviye vitaminlere başla ben vitaminlere başlayınca hafiften geçti benimki bol ve sağlıklı şeyler yemeğe çalış yakın zamanda geçer inşallah ❤️