ben 4 gün önce suni sancıyla normal doğum yaptım yani benim doğumum cok zor geçti cünkü bebeğim iriydi ve açılmam o kadar yavaş ilerledi ki.. sezaryene alın diye yalvardım yani korkutmak amaçlı söylemiyorum başımdan geçenleri anlatıyorum. 38. haftamda 1 cm acıklığım vardı hic ilerlemedi haftalarca öyle gezdim tam 40+2 de doğurdum.. ama suni sancı nefes aldırmıyor