Kozlar depresyona girdim galiba hiç bir iş yapasım yok kimseyle konuşasın yok sadece yatmak istiyorum kayınvalidemle yeme içme bir alt üst oturuyoruz 2 gündür onları bile görmek istemiyorum çabuk sinirleniyorum ve hiç bir şeyden keyif almıyorum hayat boş bana şuan deliricem bebeğime bilr sevinmiyorum bunu nasıl atlatıcam mide bulantılarım desen peşimi bırakmıyor ve daha 7 haftalığım yolun çok balındayım😔