Basaktrk eritrosit diye bı şey varmis 0-3 arası olması gerekiyormus benim 6 çıkmış Googledan baktım görülmesi, idrara kan karıştığı anlamına gelir. İdrara kan karışması, tıbbi olarak hematüri şeklinde ifade edilir. İdrarda eritrosit görme, kulağa korkutucu gelse de genellikle yaşamı tehdit etmez, nadiren ciddi hastalıkların sonucu olarak teşhis edilebilir. diyor