Duy_gu ben normalde özel bir muayenehaneye gidiyordum böyle bir rahatsızlığım olunca perinatolojiye sevk ettiler ben de bugün bayağı memnun kaldım inşallah bu şekilde devam eder🌷 doğum kısmı nasıl oluyor acaba odaları, sezaryeni, normali🙈 güzel bir süreç yaşarız umarım hep birlikte,💗