Kızlar merhaba, bundan 2 hafta önce camasirimi islatacak şekilde su geliyordu. Doktora gittim bir sorun yok suyun fazla fazla var idrar olabilir dedi. Nst de sancim da yoktu. Bu ara ara devam ediyor. Dun kontrole gittim 36+4 um bu arada doktor suyun ne fazla ne de az iyi ama mutlaka su çok tüket dedi. Normalde hep suyun fazlaca var çok iyi derken bu hafta böyle demesi biraz kafama takıldı. Bir sorun olur mu acaba? Geçen hafta gerçekten de suyu günlük 1,5 lt kadar tükettim icemedim ondan mı bilmiyorum😔