haklisinesracim 😑 yav cins bir doktor ne diyim. Bebegim bebek arabasindaydi. Bebek iceri gelemez dedi olurku ki oyle dedim. Ben ise gelince getiriyormuyum dedi. Bana kizdi gicik gitti. Cocugumu tanimadigim birine emanet ettim. Midem kotu oluyor ilac yazarmisiniz dedim 14. Haftadan snra gecer bise olmaz diyor bana. Yazmadi. Vitamin dedim. Mideni bulandirir dedi yazmadi. Cinsiyet sordum. Kucuk daha gormedim dedi 😶 ne diyim sizce nasil doktor.