Minnoslarim Merhaba, elimde 2 kutu estrofem var. Kullandığım dönemde çok zor bulunduğunu bildiğim için, kullanan bulmakta zorlanan birine yollayabilirim.
Minnoslarim Sedaylmzr merhaba evet, bi yarım kutu daha varmış hatta, atestuba@hotmail.com mail atarsanız yollarım hemen