29+3 haftalık olduk, bugün rutin kontrole gittiğimde doktor bebeğin yumurtalığında kist gördüğünü söyledi ve riskli gebelik bölümüne yönlendirdi. Başına böyle bir olay gelen var mı? Neyle sonuçlandı ve nasıl yol izlediniz? Yardımcı olursanız çok sevinirim çünkü çok tedirginim.