arslnkbra Merhaba bayanlar Haftada yaşadığınız tecrübelerinizden bahseder misiniz Kaç kilo aldınız mesela
Aycan01 arslnkbra merhabalar ben 12+6 yım 72 ile hamile kaldım tam 2 kilo aldım derken miğde bulantısından dün tartıldım ve 2 kilo geri vermişim 🤗
arslnkbra Aycan01 10 hafta 5 günlük anne adayıyım çok şükür hiç midem bulantım olmadı .Sadece baş dönmesi ve halsizliğim mevcut oda arada. Umarım güzel bir hamilelik geçirir sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi 🌸🌸
Tasbebek 12+4 bulantım olmadı şükür ama iki hafta dehşet baş ağrısı ve boyun ağrısı çekmiştim hareket edemiyordum annem yanıma gelmişti gece ağrıya uyanıyordum bir de bi ara benim burun kanamam oldu hayatımda ilk kez burnum kanadı korktum doktora yazdım tansiyonum yükselmiş ama şuan olmuyor elhamdulillah
Tasbebek arslnkbra evet ilk hamilelik ben çok zayıftım boyuma göre evleneli 9 ay oldu düğünden sonra kan ilaçları vs kullandım 10 kilo almıştım ama olmam gereken kiloya geldim gebe kaldıktan sonra da bugüne kadar 2 kilo almışım
arslnkbra Tasbebek bende kilo vermiştim yeni 62 kilo ile hamile kaldım şuan 3 kilo aldım ama istifra hiç etmedim diyetisyen eşliğinde devam ettirmeye çalışıyordum fakat bırakacağım sanırım çünkü almaya müsait bir yapım var .Sağlıklı olalım çocuğumuz sağlıklı olsun kilolar hep alınır verilir olsun 🌸🌸
gulsahyazoglucan 10+6′dayım ne kilo aldım ne verdim şuan için. Öğrendiğimde 58.3 tüm şuanda da aynı kilo devam. İlk gebelikte 50den 78e , ikinci gebelikte 47den 65e çıkmıştım. Bu gebeliğimde başlangıç kilom diğerlerinden baya ileride bakalım kaçla bitecek 🤭
arslnkbra gulsahyazoglucan gulsahyazoglucan 3. ay içerisinde olup kilo alıp vermediğiniz için kocaman bir maşallah diyelim o zaman size 🧿 hayırlısı olsun hamileliğiniz sizin kilonuzda olmak isterdim 🙈 sağlıklı bir hamilelik geçirdiğiniz sürece kilonun problem yaratacağını düşünmüyorum kucağımıza aldıktan sonra yeterince kilo vereceğimizi düşünüyorum 😊😊
arslnkbra Ganibaby kıyamam en kısa zamanda geçmesini diliyorum 😔 Çok şükür o süreci ben yaşamadım. Başucunda ve çantanda tuzlu krekerin olsun. Galate ve peynir yemeni tavsiye ederim işe yarıyor.
gulsahyazoglucan arslnkbra aynen öyle genetik olarak hep zayıftım ilk hamileliğimde de kiloyu son 3 ayda aldım herkes şaşırmıştı beni öyle görünce 😀 ama oğlum 6aylıktı ilk kiloma geri döndüm kolay veriyorum ve dediğin gibi de zaten sağlıklı olsunlar da veremesem de takılmazdım muhtemelen sonuçta 30kg aldım 3kilo çocuk çıktı hep kendime yemişim çocuğu suçlayamam 🤭🤭
gulsahyazoglucan arslnkbra yok henüz 11 haftayı bugün doldurdum haziranın ilk haftası kontrolüm var belki o zaman bir tahminde bulunur doktorum 😍
arslnkbra gulsahyazoglucan Benimde bugün var kontrolüm bakalım tahminde bulunacak mı.peki 2 li test yaptırdınız mı
gulsahyazoglucan arslnkbra ikili test yaptırmayacağım. İlk oğlumda yaptırmıştım sadece. Detaylı ultrasonu bekleyeceğim 🙂